۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۴, پنجشنبه

سامانه خرید اینترنتی

سامانه خرید اینترنتی ، خدمت جدیدی در راستای توسعه بانکداری اینترنتی و حذف اسکناس در مبادلات مالی و خرید و فروش کالا وخدمات می باشد .

این سامانه که بر اساس آخرین متد استاندارد دنیا طراحی و تولید گردیده است از امنیت کامل برخوردار بوده و دارای گواهینامه امنیتی SSL یا Secure Socket Layer می باشد این بدان معناست که کلیه تراکنشهای صورت پذیرفته فی مابین سایت اینترنتی ارائه دهندگان کالا و خدمات و بانک ملت در محیط کاملاً امن و بدور از هر گونه نفوذ انجام می شود.

راهنمای نحوه اخذ رمز اینترنتی و CVV2 کارتهای صادره بانک ملت

نحوه بهره مندی از خدمت خرید اینترنتی :

1- شرکتها و فروشگاههای ارائه دهنده کالا و خدمات ، موسسات ، دانشگاهها ، مراکز دولتی و غیردولتی به منظور فراهم سازی امکان دریافت مبالغ مرتبط با کالا یا خدمات فروخته شده به متقاضیان می توانند ضمن عقد تفاهم نامه و آماده سازی بستر نرم افزاری لازم با همکاری کارشناسان این بانک ، اقدام به برقراری ارتباطات اینترنتی لازم فی مابین سایت خود و سایت پرداخت اینترنتی این بانک نموده و بر اساس پروتکل ها و استانداردهای توافق شده امکان مزبور را در سایت خود را ایجاد نمایند.

2- متقاضیان بهره مندی از این خدمات ، پس از ورود به سایت هر یک از مراکز یادشده و خرید موارد ارائه شده و تعیین مبلغ ، به سمت سایت بانک ملت هدایت شده و پس از اخذ شماره کارت و پارامتر cvv2 و رمز اینترنتی خریدار ، مبلغ ارسال شده از سوی سایت فروشنده را از کارت مشتری کسر نموده و پیغام مناسب صادر می نماید .

نکته: تاکنون شرکتها و مراکز دانشگاهی بسیاری از این خدمت بهره مند گشته اند همچون شرکت قطارهای مسافربری رجاء ، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد – قزوین – تهران جنوب و دانشگاه پیام نور.

سایتهای که درگاه اینترنتی بانک سامان را دارا هستند می توانند کارتهای عضو شتاب را بدون دریافت کارمز خرید خود را انجام بدهند

سایتها مختلف:

سایت شهرداری تهران پرداخت عوارض

شبکه رزرو هتل سما

گروه هتل های بین المللی قصر

پرداخت قبوض آب برق تلفن موبایل

فروشگاه خرده فروشی اینترنتی ایفه

سیستم خرید اینترنتی بلیت شرکت رجاء

شرکت هواپیمایی ایران ایر

شرکت هواپیمایی آسمان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر